TIADA TUHAN SELAIN ALLAH, MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH

TIADA TUHAN SELAIN ALLAH, MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH
Voting

::::: AHLAN WA SAHLAN WA MARHABAN BIKUM :::::

SaHaBaT BLoGGeR

AWARD UNTUK SAHABAT : TEGAKKAN PANJI ISLAM

AWARD UNTUK SAHABAT : TEGAKKAN PANJI ISLAM

::::: CENDERAHATI DARI GUA OTAI :::::

::::: CENDERAHATI DARI GUA OTAI :::::
SYUKRAN JAZIILAN LAKA...

"DOA ITU SENJATA ORANG BERIMAN"

"DOA ITU SENJATA ORANG BERIMAN"

FADHILATUS SHEIKH MISHARI AL-AFASY : SURAH AL-MULK

HADIAH TV DARI IJOKS2009.. .TERIMA KASIH

TUNTUTLAH ILMU - SUARA FIRDAUS

Suara Firdaus - Tuntutlah Ilmu.mp3
Download at rapidlibrary mp3 music
Rapid Library

PENANGAN ZIKRULLAH - SUARA FIRDAUS

 
Suara Firdaus Penangan Zikrullah.mp3
Download at rapidlibrary mp3 music
Rapid Library

Thursday, July 23, 2009

GAMBAR ATAU ORANG DALAM GAMBAR YANG BERMASALAH?


A FEW MORAL FROM THIS PICTURE

***Kalau nak tunjuk rajin tu… agak-agak la ye..
***Kalau dah hobi…. Cari la tempat yang sesuai sikit.
***Kalau nak beli kasut… takkan le cari kat kedai basikal... nak mancing pegi la sungai ke… kolam ke… tasik.. laut dsb.
***Hmm… sahabat-sahabat yang tengok tolong tambah dan buat ulasan…. Terima kasih.

Susah jugak nak menafsirkan gambar ni... mungkin ada yang sedang berfikir.. berapa ekor ikan yang ada dalam lopak tu... ataupun spesis ikan apakah yang sedang dipancingnya? Kalau saya... saya ingat satu je... orang yang solat... memang susah jadi nyanyuk. :) Wallahu 'alam..

5 comments:

fazrin2211 said...

betul2

rahmanw said...

salam....
agaknya lopak tu dalam...
agaknya ada orang terlepas toman 10kg kat dalam lopak tu....
agaknya tu pasal la dia mancing kat lopak tu....

AGAKNYA LA..........hehehe....

سيف النظام بن حاج عثمان said...

Salam fazril2211 dan rahmanw... emm... best gak main agak-agak ni. Ana pun nak agak jugaklah... agaknya lopak besar tu bersambung dengan sungai kat sebelah jalan raya tu kot.. :)

rahmanw said...

AGAKNYA LAAAA.....hahahaha...

Anonymous said...

kat mana lopak tu ek?? aku pun dah gian nak mancing ni...mana tau ley dpt paus ke.... xde yg mustahil dgn kebesaran kuasa ALLAH..n cepon:aku xnyanyok lg ye!!

Related Posts with Thumbnails