TIADA TUHAN SELAIN ALLAH, MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH

TIADA TUHAN SELAIN ALLAH, MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH
Voting

::::: AHLAN WA SAHLAN WA MARHABAN BIKUM :::::

SaHaBaT BLoGGeR

AWARD UNTUK SAHABAT : TEGAKKAN PANJI ISLAM

AWARD UNTUK SAHABAT : TEGAKKAN PANJI ISLAM

::::: CENDERAHATI DARI GUA OTAI :::::

::::: CENDERAHATI DARI GUA OTAI :::::
SYUKRAN JAZIILAN LAKA...

"DOA ITU SENJATA ORANG BERIMAN"

"DOA ITU SENJATA ORANG BERIMAN"

FADHILATUS SHEIKH MISHARI AL-AFASY : SURAH AL-MULK

HADIAH TV DARI IJOKS2009.. .TERIMA KASIH

TUNTUTLAH ILMU - SUARA FIRDAUS

Suara Firdaus - Tuntutlah Ilmu.mp3
Download at rapidlibrary mp3 music
Rapid Library

PENANGAN ZIKRULLAH - SUARA FIRDAUS

 
Suara Firdaus Penangan Zikrullah.mp3
Download at rapidlibrary mp3 music
Rapid Library

Wednesday, July 29, 2009

AMAT BIADAP DAN SANGAT KURANG AJAR!





Tidak ada kata-kata yang lebih layak untuk mereka yang mengukir.. yang diukir dan juga mereka yang bersubahat dengannya. Islam mengharamkan tattoo… pelakunya dilaknat oleh Allah SWT.. apatah lagi tattoo itu berukiran AYATUL KURSI. Sungguh biadap dan kurang ajar perbuatan ini. Sudah tentu tulisan yang melekat di badan ini akan di bawa ke mana-mana termasuklah bilik mandi, bilik air dll. Ini adalah penghinaan yang nyata kepada umat Islam.

9 comments:

moy said...

uik memang kurang ajar..

SaiFuN said...

salam moy... tak tahu la apa motif dia bertattookan ayat kursi tu. Mungkin sebagai tangkal... rantai leher orang tu pun loket patung sami buddha. Apapun.. jelas kekurangan ajaran dan kebiadabannya.

PenaTanpaDakwat said...

salam buat tuan rumah yang menyebarkan info yang amat berguna..
mereka yang jahil semakin jahil..
setelah melihat gambar tersebut..
saya amat sedih dengan apa yang berlaku..
mereka tanpa takut2 menghina agama yang suci ini..
tapi apa tindakan kita..??
dan apakah tindakan kita konsisten dan berterusan..
renungkan kembali kekejaman yahudi membunuh umat islam dipalestin..
apa yang kita lakukan??
sebesar mana semangat kita yang tinggal?
dimana kita berada sekarang??
adakah kempen boikot terus kalian lakukan??
apakah doa sentiasa kita kirimkan buat saudara seagama kita disana??
apa yang kita lakukan sekarang?
apa kita sudah lupa??


maaf jika halis karangan saya yang hina ini menyinggung mana2 pihak..

zai said...

Geramnya Kak Zai tengok ayat2 AlQuran ditatu pada badan ni..Mmg manusia tak berakal jer akan buat mcm ni...

Dida... said...

Salam Ustaz...

Puak2 kafir ni mmg dah melampaui batas... kita tak pernah pun nak hina agama mereka scra terang2 terangan begini..... kenapa mereka selalu je nak menaikkan kemarahan org Islam.. apa yg mereka dapat? kepuasan? saya sungguh2 tak faham...

سيف النظام بن حاج عثمان said...

Salam PenaTakBerdakwat
Terima kasih atas ulasannya. Kalau kita berbicara tentang isu Palestin.. secara jujur ana katakana kita terlalu kerdil untuk itu. Ulama-ulama besar pun tidak dapat menuntaskan isu Palestin sejak sekian lama… apatah lagi kita. Kita hanya boleh melakukan perkara-perkara ‘kecil’ seperti memboikot… tapi adakah ianya berhasil kalau produk Yahudi Laknatullah ni bermaharajalela di pasaran negara. Yang boikoi pun orang Islam… itu pun yang benar-benar faham… yang tak faham masih ramai.
Dalam hal membenteras kemungkaran.. Rasulullah SAW pernah bersabda : Barangsiapa yang melihat perkara-perkara mungkar.. hendaklah dia ubah dengan tangan (kuasa), sekiranya tidak mampu dengan lidah (nasihat) dan andai tidak mampu dengan hati (doa). Itulah selelmah-lemah iman….. renungilah.. di mana kita berada sebenarnya.

Salam Kak Zai..
Beginilah jadinya kalau tidak ada nilai-nilai murni dalam diri dan pegangan agama yang kukuh.. manusia bertindak tanpa mempedulikan sensitiviti agama.

Salam Ukhti Dida..
Entah la Dida apa yang mereka dapat dari perbuatan mereka ni. Yang confirmnya dapat kutukan kerana tak tahu menjaga sensitviti agama lain.

Wallahu'alam

adeq said...

banyak betoi perbuatan yg tak elok pd akhir2 zaman ni...fitnah donia.....ummah kena bangkit!!!agungkan kembali Islam pada zaman ini...

ijoks2009 said...

Memang kerja orang bangang ,tak tahu nak menghargai ayat Qur'an.Tu gambar org Islam ke tu?Kalau Islam kenapa pakai loket Budha,Kalau bukan apa tujuan dia buat tatu ayat Qur'an kat badan dia.Nak menghina ke?Jangan sesekali cuba nak mempermainkan Sensiviti ummat Islam.

Anonymous said...

assalamalaikum ustaz.. saya pun geram tengok orang kafir yang selalu menghina agama islam terutamanya remaja2 islam yang kebanyakkannya tidak mengamalkan ajaran islam.orang yang membuat tatoo ini seharusnya mendapat azab daripada allah kerana menghina islam.saya amt kesal dengan mereka ini....

Related Posts with Thumbnails